ГАРАНТУЄМО ЯКІСТЬ

Шановні покупці!

Корпорація «Хаєр» (також надалі - Виробник), яка знаходиться за адресою: офіс S401, Хайєр бренд білдінг, Хайєр Індастрі парк Хай-тек зон, Лаошан Дістрікт Циндао, Китай (off. S401, Haier Brand Building, Haier Industry Park Hi-Tech Zones, Laoshan District Qingdao, China) вдячна Вам за Ваш вибір і гарантує високу якість і бездоганне функціонування даного виробу при дотриманні правил його експлуатації.

Вся продукція, призначена корпорацією «Хайєр» для продажу на території України, виготовлена з урахуванням умов експлуатації в Україні і пройшла відповідну сертифікацію на відповідність технічним вимогам. З метою уникнення непорозумінь, переконливо просимо Вас при покупці уважно вивчити інструкцію з експлуатації, умови гарантійних зобов’язань і перевірити правильність заповнення гарантійного талону. При цьому серійний номер і найменування моделі, яку Ви придбали, можуть бути ідентичні записам в гарантійному талоні. Не допускається внесення будь-яких змін, виправлень. У випадку некоректного чи неповного заповнення гарантійного талону негайно зверніться до продавця.  

Щоб уникнути можливих непорозумінь, зберігайте протягом терміну експлуатації документи, які додаються до виробу при його продажу:

  • Товарний чек
  • Касовий чек
  • Інструкція з експлуатації
  • Гарантійний талон


Гарантійне та регламентне сервісне обслуговування здійснюється виключно продавцем, авторизованою монтажною компанією чи авторизованим сервісним центром, що зазначений на сайті представника виробника: gelectric.com.ua. У випадку виникнення проблем, пов’язаних з неможливістю отримання сервісної підтримки, прохання звертатись в Інформаційний центр за телефоном: 0 800 21 30 25, або зробивши запит на електронну адресу support@gelectric.com. ua або на сайті www. gelectric.com.ua.

Умови гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування поширюється тільки на вироби, які придбані в офіційній дилерській мережі Товариства з обмеженою відповідальністю «Селена-Клімат» та за наявності гарантійного талона встановленого зразку коректно заповненого продавцем.


Розворот оригінального гарантійного талона General Electric (зразок)

Даним гарантійним талоном корпорація «Хайєр» підтверджує прийняття на себе зобов’язань по задоволенню вимог споживачів, встановлених діючим законодавством України про захист прав споживачів, або іншими нормативними актами у випадку виявлення недоліків виробу.

Закон України «Про захист прав споживачів».

Однак, корпорація «Хайєр» залишає за собою право відмовити як в гарантійному, так і в додатковому сервісному обслуговуванні виробу у випадку недотримання викладених нижче умов.

Виробник несе гарантійні зобов’язання протягом 12 місяців з дня передачі товару споживачу за умов дотримання правил встановлення, експлуатації виробу та своєчасного проведення регламентного сервісного обслуговування, а саме:

  • Для виробів, які експлуатуються в побутових умовах, регламенте сервісне обслуговування має здійснюватися не пізніше 12 місяців з дня передачі товару споживачу, що вказана у табл. 1 та в подальшому не рідше 1 раз на рік.
  • Для виробів, які експлуатуються в комерційних умовах, регламентне сервісне обслуговування, має здійснюватися не пізніше 6 місяців з дня передачі товару споживачу, що вказана у табл. 1. та в подальшому не рідше 1 рази на 6 місяців


Реєстрація гарантійного талону

 Розширена гарантія 84 місяців на кондиціонери діє за умови реєстрації гарантійного талону на сайті представника виробника haier-aircon.com.ua та здійснення регламентного обслуговування згідно умов, встановлених даним гарантійним талоном.

Гарантійне та регламентне сервісне обслуговування здійснюється виключно продавцем, авторизованою монтажною компанією чи авторизованим сервісним центром, що зазначений на сайті представника виробника: gelectric.com.ua.

Гарантійне обслуговування не поширюється на вироби, недоліки котрих виникли внаслідок:
  • порушення споживачем умов і правил експлуатації, зберігання та/або транспортування товару;
  • неправильного встановлення та/або підключення виробу;
  • порушення технології робіт з холодильним контуром і електричним підключенням, як і залучення до монтажу виробу осіб, які не мають відповідної кваліфікації, підтвердженої документально;
  • відсутність своєчасного технічного обслуговування виробу згідно з гарантійним обслуговуванням;
  • надлишкового чи недостатнього тиску в водопроводі;
  • використання виробу в комерційних цілях без виконання додаткового регламентного сервісного обслуговування;
  • дії третіх осіб: ремонт чи внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи технічних змін невповноваженими особами;
  • відхилення параметрів живлення від Державних технічних стандартів (ДСТУ) і норм;
  • дії непереборних сил (стихія, пожежа, блискавка, надзвичайна ситуація техногенного, природного або екологічного характеру, великі аварії в системах водо-, теплопостачання і водовідведення, руйнування цих систем, спричинені землетрусами, повенями, буреломами тощо);  
  • пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій споживача чи третіх осіб;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, продуктів життєдіяльності комах;


Гарантійне обслуговування не поширюється на наступні види робіт:
  • установка і підключення виробу на місці експлуатації;
  • інструктаж і консультування споживача щодо використання виробу;
  • чистка виробу зовні або зсередини.


Гарантійному обслуговуванню не підлягають нижче перераховані витратні матеріали і аксесуари:
  • фільтри;  
  • пульти керування, акумуляторні батареї, елементи живлення, зовнішні блоки живлення і зарядні пристрої;
  • документація, яка додається до виробу


Регламентне сервісне обслуговування виробу (заміна фільтрів, чистка тощо) здійснюється на платній основі згідно інструкції з експлуатації на виріб та положенням даного гарантійного талону.

* Продавець/виробник не несе відповідальності за упущену вигоду покупця в розумінні п. 2 ч. 2 ст. 22 Цивільного кодексу України внаслідок продажу товару неналежної якості.  

**Продавець (в тому числі ТОВ «Селена-Клімат») не несе відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції, оскільки виконав вимоги, передбачені ч. 3 ст. 7 ЗУ «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції».


П'ять років розширеної гарантії

Протягом 36 місяців з дня передачі кондиціонера споживачеві, виробник несе гарантійні зобов'язання, але при дотриманні правил установки, експлуатації виробу і своєчасного проведення регламентного сервісного обслуговування.

Причому, для різного типу кліматичної техніки існує свій регламент. наприклад:  

  • Для кондиціонерів експлуатованих в побутових умовах, регламенті сервісне обслуговування повинно здійснюватися не пізніше 12 місяців з дня передачі товару споживачеві. Відмітки про Сервісу заносять в журнал регламентного обслуговування, див. Таблицю в талоні. Подальше сервісне обслуговування проводять не рідше разу на рік.
  • Кондиціонери Haier, які експлуатуються в комерційних приміщеннях обслуговуються не пізніше шостого місяця після передачі товару споживачеві. Подальше сервісне обслуговування за регламентом - раз в півріччя. Всі позначки фіксують в журналі.


Розширена гарантія 60 місяців на кондиціонери діє за умови реєстрації гарантійного талона на сайті представництва і при проведенні регламентного обслуговування згідно цих умов.


Допомога за номером телефону або поштою

У випадку виникнення проблем, пов’язаних з неможливістю отримання сервісної підтримки, прохання звертатись в Інформаційний центр за телефоном: 0 800 21 30 25, або зробивши запит на електронну адресу support@gelectric.com. ua або на сайті www. gelectric.com.ua.

Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛЕНА-КЛІМАТ»
03118, м. Київ,
пр-т В.Лобановського 150В, оф.82
тел. 0 800 21 30 20
www.haier-aircon.com.ua